Sivasspor-Rajnoch Sivas'a geldi

Sivasspor, Ankaragücü ile sözleşmesini tek taraflı feshederek takımdan ayrılan Çek stoper Jan Rajnoch ile devre arasında her konuda anlaşarak 2.5 yıllık anlaşma sağladı. Çek stoper Rajnoch bugün kente geldi. Stoper, sol bek ve ön libero olarak görev yapabilen tecrübeli oyuncu, ilk olarak tesisleri gezdi. Daha sonra sağlık kontrolünden geçen Çek futbolcu, DHA mikrofonlarına yaptığı açıklamada, "Sivasspor'a transfer olduğum için büyük mutluluk duyuyorum. Kariyerimin en iyi futbolunu Sivasspor'da oynamak istiyorum. Bu takımın en iyi yere gelmesi için var gücümle çalışacağım" dedi.

Öte yandan sezon başında Denizlispor A2 takımından Sivasspor A2 takımına transfer olan 20 yaşındaki Gökhan Poyal ise teknik direktör Rıza Çalımbay'ın isteği üzerine A takım kadrosuna dahil edildi. Genç stoper, yeni transfer Jan Rajnoch ile birlikte sağlık kontrolünden geçti. Gökhan Poyal ise şu ifadeleri kullandı; "Sivasspor'da oynadığım için çok mutluyum. Bu takımın bana çok şey kazandırdığına inanıyorum. Şans bulursam en kısa sürede kadroda yer bulmak istiyorum" diye konuştu.

Kaynak : Fanatik

Categories: ,

Leave a Reply