Kayserispor-Liselim benim!

"Süper Lig'in Profesörü olacağım"

16 yaşında Altay formasıyla Bank Asya 1. Ligi’nde gol atan en genç oyuncu unvanını aldı. İsmi Fenerbahçe ve Galatasaray ile anılırken, sezon başında 2 milyon 300 bin TL bonservis bedeliyle Kayseri’nin yolunu tuttu. İlk yarıda 11 maçta forma giyen Okay Yokuşlu, iki kez rakip fileleri havalandırmayı başardı. Genç yaşına rağmen Süper Lig’de adından söz ettiren orta saha oyuncusu, aynı zamanda eğitimini de aksatmıyor. Lise 3’e giden 17 yaşındaki futbolcu, FANATİK’e konuştu.

Sporcu ailenin çocuğu

Okay’la takımının ikinci yarı öncesi kamp yaptığı otelde bir araya geldik. Amrabat krizinden dolayı temkinli olan Sarı-Kırmızılılar’da, röportaj için izin aldığımız genel menacer Süleyman Hurma da bu hassasiyetlerini belirtti. İleride herkesin röportaj için sıraya gireceği Okay, sporcu bir ailenin çocuğu. Babası basketbol, annesi ise voleybol oynamış. O da ortasını bulmuş ve futbol oynamakta karar kılmış. Kayserispor’un orta alanına büyük dinamizm katan Okay, “Konuşmak değil futbol oynamak zorundayım” diyor ve ekliyor:

‘Bank Asya daha zor’

“Süper Lig, Bank Asya’dan daha kolay ve burada oynamaktan büyük zevk alıyorum. Öncelikle liseyi bitireceğim ve ardından yüksek okula devam edeceğim. Ancak Süper Lig’de futbolun profesörü olmayı kafama koydum. 17 yaşında Süper Lig’de oynamanın avantajını kullanıp, uzun yıllar Türk Futbolu’na hizmet etmek istiyorum. Şu andaki tek düşüncem tabii ki Kayserispor’un başarısı.”

İdolü Metin Oktay

“8 yaşına girdiğim gün babamdan doğum günü hediyesi olarak beni futbol okuluna yazdırmasını istemiştim. Babam da o zaman evimiz yakın diye Karşıyaka’ya göndermişti. Futbola böyle başladım ve umarım hayal ettiğim yerlere gelirim. Genel hedefim Türkiye çapında sevilen bir futbolcu olmak. Sadece bir kulübün değil de her kulübün seveceği bir futbolcu olmak istiyorum. Bir Metin Oktay gibi mesela.”


Kaynak : Fanatik

Categories: ,

Leave a Reply