Beşiktaş-Adalı istifa etti

Beşiktaş'ın Asbaşkanı ve Futbol Komitesi Başkanı Serdal Adalı, görevinden istifa etti.

Şike operasyonları nedeniyle göz altına alındıktan bir süre sonra Asbaşkanlık görevinden istifa etitğini ancak yönetimin kabul etmediğini hatırlatan Adalı, Divan Toplantısı'nda kısaca şunları söyledi:

"Hepinizi sevgi ve saygıyla selamlıyorum. Ailem dediğim sizlerle birlikte olmaktan mutluluk duyuyorum. Sayın Divan Başkanı'ma bana ve bize verilen destekten ötürü teşekkür etmiştim. Bir kez de burada sizlere iletmek istedim. Zor bir süreç yaşadık.

Özellikle söylemeliyim ki Beşiktaş'ın ismine leke sürecek hiç bir yanlışın içinde olmadım, olmadık...

Bir Beşiktaşlı olarak öğrendiğimiz aile terbiyemiz neyi geriktiriyorsa onu yaptık.

Yüce Türk adaletinin gerçekleri en kısa zamanda ortaya çıkartacağına, aklanarak çıkacağımıza inancım tamdır.

Bize düşen ve yakışan; bu sürecin tamamlanmasını sabırla ve sessizce beklemektir...

Asbaşkanlık görevimden ayrıldım, yönetim kabul etmedi, büyük bir olgunluk göstererek kabul etmediler...

Takdir edersiniz ki bu süreçte yönetim kurulu görevime devam etmeme kararı aldığımı sizlerle paylaşmak istedim.

Beşiktaş Yönetim Kurulu'nda istifa etmek, Beşiktaşlılık'tan istifa etmem anlamına gelmiyor.

Beşiktaş camiasına, aileme, hizmete devam edeceğim.

Tek bir kuruşun hesabını yapmadım, yapmam...Ben hakkımı helal ediyorum, sizler de helal edin"


Kaynak : Fanatik

Categories: ,

Leave a Reply