Beşiktaş-Zirveye hücum!

Mardan Stadı’nda oynanacak 90 dakika, saat 20.00’de başlıyor. Halis Özkahya’nın yöneteceği müsabaka; Beşiktaş açısından ‘zirveye bir adım daha yaklaşmak’ anlamı taşıyor. Antalya cephesi ise çıkışını sürdürmek istiyor. Merakla beklenen zorlu mücadele Lig TV’den de naklen ekranlara geliyor.

Carvalhal’ın planı...

Süper Lig’de son 10 maçta yenilmeyen, genelde de son 13 resmi karşılaşmada mağlubiyet yüzü görmeyen Beşiktaş’ta teknik direktör Carlos Carvalhal golcülerine güveniyor. Hugo Almeida ve Edu’nun bugün ilk 11’de görev yapması bekleniyor. Kartallar’ın en skorer ismi Pektemek ise kulübedeki en önemli silah olarak dikkat çekiyor.

Yine atmak zorundayım!

Bursaspor filelerini havalandıran Hugo Almeida, Medical Park Antalyaspor karşılaşması öncesinde iddialı konuştu. “Zor günler geçirdim, Bursa maçında attığım golle kendime geldim” diyen Portekizli golcü, “Ancak bu durumun anlam kazanması için takımıma yine gol atmak zorundayım. Kendime güveniyorum ve takımıma faydalı olmak istiyorum. Taraftarlar zor günde de bana destek verdiler. Ben de performansımla onlara teşekkür edeceğim” ifadesini kullandı. İspanya’daki Real Madrid-Barcelona maçı hakkında da konuşan Almeida, “Real’in kaybetmesine çok üzüldüm. Orada arkadaşlarım var, hocası Mourinho’yu çok seviyorum. Kaybetmelerine çok üzüldüm. Ancak rövanşı kazanıp, Barcelona’yı eleyeceklerine inanıyorum” dedi.

Leave a Reply