Metin Diyadin’in ayrılmasından sonra dünyaca ünlü teknik direktör Hector Cuper’le anlaşan Orduspor dün yeni hocasına kavuştu. İlk olarak İstanbul Havaalanı’na inen Arjantinli teknik adam, ayağının tozuyla FANATİK’e konuştu. Sorularımızı yanıtlayan kurt hoca, “Türkiye’ye gelirken hiç tereddüt etmedim. 5 yıllık uzun vadeli bir planın parçası olarak geldim. En verimli çağımda buradayım. Başkanla kısa ve net bir konuşmamız oldu. Onunla aynı dili konuştuğumuzu gördüm ve ikna olmam zor olmadı. Memnunuz, çok istekliyiz. Benim yardımcılarım takımla birlikte çoktan çalışmaya başladı. Sadece eksik olan bendim ve çalışmaya geldim. Çalışıp, başaracağız. Hedefimiz kazanmak” dedi. Artık bir an önce takımıyla tanışmak istediğini vurgulayan Cuper, “İlk çalışmayı yapmak için sabırsızlanıyorum. Beni fazla meşgul etmeyin” dedi.

Başkan gurur dolu

Karadeniz ekibinin başkanı Nedim Türkmen ise şunları söyledi: “Ordu kentine yakışan bir teknik direktörü camiamıza kazandırdık. Biz Cuper’le oturup konuştuğumuzda, hocamız tereddüt etmeden teklifimizi kabul etti. Kendisinden uzun vadede faydalanmak istiyoruz. Futbol kamuoyu için sürpriz bir transfer olduğunu biliyoruz. Sansasyon olsun diye değil, Türk Futbolu’na ve Orduspor’a bir şeyler kazandıracağını düşündüğümüz için Cuper’i takımın başına getirdik.”

İlk sınavı Fener’e karşı

Cuper, Ordu’ya dün akşam gelirken, bugün takımının başında Fenerbahçe’ye karşı mücadele edecek. Yardımcılarının maç kadrosunu belirleyeceği ifade edilirken, tecrübeli teknik adam, Ordu taraftarlarıyla ilk kez buluşacak.

Yardımcıları brifing verdi

Bir haftadır Orduspor’un başında çalışmalara çıkan Jose Carlos ve Angel Puebla, dün akşam Cuper’e takımla ilgili bilgiler verdi. Arjantin teknik heyetinin, vatandaşları Culio ile özel olarak ilgilendiği ve Cuper’e verdikleri raporda, bu oyuncunun takım için önemli olduğu belirtildi.

Santander’de dikiş tutmadı

2010-11’i Yunanistan Ligi ekiplerinden Aris’in başında geçiren Cuper, ligde aldığı kötü sonuçlar sonrasında görevini bıraktı. Bu sezonun başında ise İspanyol temsilcisi Racing Santander’le 1 yıllığına anlaşan Cuper, 5 ay sonra yine kötü performans sonrası istifa etti.


Kaynak : Fanatik

Categories: ,

Leave a Reply