Okur: Bu takası beklemiyordum

New Jersey Nets'in bu sezonki açılış maçında yeni takımıyla ilk kez sahaya çıkan Mehmet Okur, deplasmanda Washington Wizards'ı 90-84 mağlup ettikleri karşılaşmanın ardından, transferiyle ilgili değerlendirmelerde bulundu.

Nets'e takas olduğu haberini aldığında biraz şaşırdığını, çünkü bunu beklemediğini ifade eden Mehmet, ''Ama sonuçta bu bir iş, yani sonuçta çok büyük oyuncular bile takas edilebiliyor. Burası benim için çok daha iyi oldu aslında. Oyunda çok daha uzun süreler alma fırsatı bulacağım gibi gözüküyor. Biraz şok, biraz heyecan... Hayatımda öyle bir şey yaşamadığım için çok ilginç hisler oluştu ilk duyduğumda ama sonuçta burada olduğum için mutluyum, heyecanlıyım. İyi de bir başlangıç yaptık, bundan sonra inşallah böyle devam eder'' diye konuştu.

Sakatlığı yüzünden geçen sezon Utah Jazz formasıyla sadece 13 maça çıkabilen Mehmet, şu anda ise hem kondisyonu hem de sağlığının iyi durumda olduğunu, eski formunu tekrar yakalamak istediğini belirtti.

Mehmet, ''Geçen sene sakatlıklarımdan dolayı fazla süre alamadım, maç oynayamadım, eksiklerim vardı. Fakat bu yazı çok iyi geçirdim, 3 ay için Türk Telekom'la anlaştım. İyi de bir üç ay geçirdim orada, sonra buraya geldim. Kondisyonum iyi, sağlığım iyi. Şu anda burada tekrar uzun süreler alıp iyi basketbol oynamak istiyorum'' dedi.

''HEDEFİMİZ ÖNCELİKLE PLAY-OFF'A KALABİLMEK''
NBA'de son yıllarda başarısız bir grafik çizen New Jersey Nets, geçen Şubat ayında transfer ettiği NBA'in yıldız oyuncularından Deron Williams'lı kadrosuyla, son yıllardaki kötü gidişatına bu sezon artık son vermek istiyor.

Mehmet de, bu yılki hedeflerinin öncelikle play-off'a kalabilmek olduğunu kaydetti.

Nets'in bu sezonki hedeflerine dair soru üzerine Mehmet, ''Öncelikle tabii ki her maçı farklı değerlendirmemiz, her maçı kazanmak için sahaya çıkmamız gerekiyor. Hedefimiz tabi ki ilk öncelikle play-off'a kalabilmek ve daha sonra da çıkabildiğimiz kadar yukarılara çıkıp, en iyi şekilde sezonu bitirmek'' diye konuştu.

New Jersey'de hem takım arkadaşları hem de halk tarafından nasıl karşılandığına dair bir üzerine de Mehmet, yeni takımıyla henüz sadece iki gün geçirebildiğini, ancak bu iki gün içinde herkesten çok olumlu tepkiler aldığını söyledi. Mehmet, Nets'de geçen yıllarda birlikte oynadıkları bazı takım arkadaşlarının da olduğunu, onların da kendisine yardımcı olduğunu belirtti.

New Jersey, ABD'deki Türkler'in en yoğun yaşadığı eyaletlerden biri olarak bilindiğini belirterek, bu durumun kendisinde yarattığı özel heyecanı gizlemeyen Mehmet, ''Türkler'in orada olması, beni desteklemeye gelecek olmaları gerçekten beni çok heyecanlandırıyor. Bir an önce oraya gidip Türkler'in beni gelip desteklemesini istiyorum ve bekliyorum, heyecanlıyım'' dedi.

"DERON TÜRKİYE'Yİ UNUTAMAMIŞ"
Mehmet, bir soru üzerine, NBA'deki lokavt sırasında Beşiktaş Cola Turka'nın formasını giyen ve şu anda Nets'de takım arkadaşı olan yıldız oyuncu Deron Williams'la Türkiye hakkındaki sohbetlerinden bahsetti.

Deron'un Türkiye ve İstanbul'u çok sevdiğini ve önümüzdeki yaz Türkiye'ye tekrar gelmek istediğini söylediğini belirten Mehmet, ünlü basketbolcunun Türkiye'de çok iyi hatıraları olduğunu, herkesten çok iyi davranış gördüğünü ve Türk yemeklerini çok sevdiğini anlattığını aktardı.

Mehmet, Deron'ın ayrıca, İstanbul'un Avrupa'nın en iyi şehirlerinden biri olduğunu söylediğini kaydederek, ''Tabii Deron gibi bir oyuncudan bunları duymak gerçekten güzel'' ifadesini kullandı.

Kaynak : NTVSPOR

Leave a Reply