Ankaragücü-O eski halinden eser yok şimdi

Geçtiğimiz sezon 100. yılı nedeniyle hedefini şampiyonluk olarak belirleyen Ankaragücü, flaş transferler yapmış, müthiş bir kadro oluşturmuştu. Aynı Ankaragücü, bu sezon düşme ihtimali en yüksek takım olarak gösteriliyor. Maddi kriz nedeniyle futbolcularını bir bir kaybeden Sarı-Lacivertliler, şok üstüne şok yaşıyor. Önümüzdeki günlerde 9 futbolcusu daha serbest kalacak olan Başkent ekibinde, teknik direktör Hakan Kutlu acı gerçeği açıkladı. Genç çalıştırıcı, “102 yıllık bir camia bunları hak etmiyor. Bu takım küme düşürse, düşürülmüş sayarım. Ankaragücü Kulübü’nün 50-60 milyon TL borcu var. Birçok yanlışlar yapılmış” dedi.

‘İkinci yarıyı göremiyorum’

Kutlu sözlerini şöyle devam ettirdi: Ben şu anda ligin ikinci yarısını göremiyorum, tablo çok karanlık. Kaç futbolcu gidecek bilmiyorum. Bu durumda A2 Takımı ile sahaya çıkabiliriz. Kimseye ‘kal’ da diyemiyorum. Fedakârlık yapın dediğim zaman da, ‘bugüne kadar hep fedakarlık yaptık’ karşılığını veriyorlar. Onlar da haklı olarak istikballerini düşünüyorlar.”

Kaynak : Fanatik

Categories: ,

Leave a Reply