Lise maçı Beşiktaş Cola Turka'nın. Öncelikle salona gidişimden bahsedeyim.Şehrin yerlisiyim dolayısıyla salona giden yolları biliyorum ama giderken atraksiyon olsun diye bir kısa yol deneyim dedim .Ama eğer sonu güzel olsaydı gerçekten yarı yarıya kısaltıyordu yolu. Neyse az gittim uz gittim bi yerden salonu gördüm ve sevindim dedim doğru yoldayım. Salonun etrafı lunapark falan var ama öyle bir yoldan gidiyorum ki ıssız bir yer gibi :) Bakın ilk gördüğüm yer :)



Neyse böyle bir yolculuğun ardından salona geldim lakin salona seyirci alımı 17:00de başlayacakmış ki bu 18:00deki bir maç için çok geç bir saat bence. Soğukta beklettiler öylece ne anlamı vardı anlamadım.Ayrıca maç öncesi ve maç esnasında takımını yalnız bırakmayan Beşiktaş taraftarının desteği de görülmeye değerdi. Maça lise maçı falan dedim ama gerek skor itibariyle gerek maç içinde öyle anlar oldu ki iki takımda lise takımı gibi hücum ve savunma yaptılar saçma saçma boş hücumlardan döndüler falan lise maçı gibiydi zaman zaman. Hava atışı ile beraber Efes öne fırladı 10-2 lik bir skor elde etti. Maç başlamıştı ama Beşiktaşlı oyuncular maça geç dahil oldular , onlar dahil olduğunda Efes vasat oynayarak farkı biraz açtı. İlk çeyrek 17-10 Efes üstünlüğü ile sona erdi. Rakocevic maça hızlı girdi yine savunmalar ısınmadan attı sayılarını :) İkinci çeyrek ortada gitti iki takımda vasatı aşamıyordu ama ve fark korundu devreye giderken : 32-24 Beşiktaş oyuna geç müdahil olmasını efes çok iyi değerlendiremedi aslında. Efeste gününde değildi azcık iyi olsa farkı çift hanelere çekse geri dönülmez hale getirse maç kopabilirdi ama maçı koparamayınca Beşiktaş'ın hep bir geri dönme şansı oldu. İkinci yarı başladığında işte o şansı iyi kullandı Beşiktaş. Düşük skorlu bir maçta bu çeyrekte 20 sayı attı ki büyük rakam maç için. Ve ilk kez öne geçti maçın başından beri. Bu çeyrekte rakocevic yine alışılageldik top kayıplarından 2 tane yaptı. Savunmalar çok sert değildi bana göre ama hücumda çok düzensizdi takım. Beşiktaş'da chatman bire beş oynuyordu adeta . Efes'te rakocevic var zaten anlatmaya gerek yok onun dışında da pek düzenli bir basketbol oynayamadılar. Akıllar pek burada değildi sanki , daha çok Madrid maçını mı düşünüyorlardı bilmiyorum. 3. çeyrekte Efes'i yakalayıp geçen Beşiktaş son çeyreğe 2 sayı önde girdi : 44-42. Son çeyrekte büyük heyecan vardı. Gerçi tribünde olduğumdan dolayı maç heyecanlıydı falan ama skoru bir taraf koparamayınca heyecan da fazla oluyor haliyle.Bu çeyrekte maçı daha çok isteyen Beşiktaş idi. Efes ilk 4 dakika sayı üretemedi gereksiz top kayıpları yaptı. Beşiktaş'ta Ogilvy maça damgasını vurdu ve maçın adamı oldu zaten . Aşağıdaki videoda 55-52 iken skor , Roberts'in 3lüğü ile 55-55e geliyor skor ve 7 saniye kala top Beşiktaş'a geçiyor. Tabi bu basketin heyecanı ile son hücumu kayıt altına alamadım . Son hücumda Kemp içeri yüklendi girmeyen topu maçın yıldızı Ogilvy tamamladı ve turu kartala getirdi. Beşiktaş'ın yeni oyuncusu Kemp'i beğendim içeri giriyor şut atıyor kaliteli bir oyuncuya benziyor katkısı olacaktır takıma. Ayrıca Efes Pilsen'de Wisnievski , Raduljica ve Nachbar maç öncesi tribünde oturdular yabancı sınırı nedeniyle.


Leave a Reply